Masal-33 Merhaba güzel anneler bugün bebeğim rutin tahlil yaptırdım bebeğim on aylık D vitamini 31,25 çıktı doktorumuza mesaj attım ama henüz dönüş yapmadı ben de merak ettim burada sormak istedim iyi mi sizce yoksa düşük mü