Gözlük her zaman lensten daha iyidir, göz yasi ve sagligi acisindan. Alismak biraz zaman alir gözlerinizi basinizi burnunuzu agritir bunun icin en iyi cozum gozlugunuzu gidip bakip secmeniz. Hafif ve rahat olmasi lazim. Ben 2sini de kullaniyorum, disarida gozluk takmam ama bebek olunca evdeki gozlugumu de degistirdim daha hafif bir cerceveye gectim. Lens uzun sureli kullanimda gozlerimi acitiyor göz yasim kurudugu icin. Lens kullanmaya da alismaniz biraz zordur en az 5-6 tak-cikar sonrasi alisirsiniz kisaca gozunuzun icini elleyebilmeniz kolay degil😄 gecmis olsun