Sibellettoooo Whatornot sütünü elbette bağışlayabilirsin fakat sütü emen bebekle kızın kardeş sayılırlar. Sütü içen bebeğin ya da bebeklerin isimlerini alırsan ona göre tedbirli olup emzirmiş olur ve kızına kardeş olurlar.
pogacayanakk Sibellettoooo dini hassasiyeti olan kişilerin bunu yapmasını doğru bulmuyorum ben. Sonuçta süt kardeşi oluyorlar
35lavanta Sibellettoooo Varsa tabikide bağışlayın ben diğer boyutları bilmem ama çook bol sütüm olsa seve seve bağışlardım. Ama görümcemin sezaryen oldu sütü 4 gün sonra geldi o dönem benden rica etmişti bende seve seve sağdım verdim sonra sütü gelince kızımada onun sütünden içirdik şimdi bir kızım bir oğlum birde süt oğlum var ❤️
ervakusunannesi pogacayanakk cinsiyetler aynı olduğu sürece yapılabilir peygamber efendimizin bile süt annesi vardı. Önemli olan cinsiyete dikkat etmek bir de tanışıklık olursa daha iyi olur yani sosyal medya üzerinden biraz tereddütlü bu işler
guno Bildiğim kadarı ile anne sütü bebeğin ihtiyacına göre şekilleniyor. Ayrıca günümüzde anne sütü kadar sağlıklı ve besleyici mamalar var. Mama dururken başka birinin sütü ile beslemek veya başkasına süt vermek mantıklı gelmiyor.