Ballilokumannesi Merhaba yarın kırkımız çıkıyor bizde özel bişey yapılmıyor belli başlı benim bildiğim mevlütte şuan okutamıcam illa kırkında okutulması gerekmiyor bence sizde özel yapılan farklı bişeyler var mı merak ettim ☺️
Aysenkpln Ballilokumannesi ben 40ında Mevlüt yapamadım fakat 6. Ayında ya da 1 2 aya sünnet yaptırıcam o zaman Mevlüt mutlaka okutturursam. 40ında sadece 40 uçurma yaptım klasik küvet süsleyip yıkadım
Gozanca Ballilokumannesi ben spa merkezine götürdüm sadece… sonra çoçuğum ishal kusma bin pişman oldum yaz günüydü 3 temmuzdu.
Olimbonii Ballilokumannesi 40 ina ozel bisey yapmadım once bebeğimi guzelce yikadim sonra kendim yikanip abdestimi aldim tamamdir 😂🙈
MinnakvLiva Ben yapmadım hatta banyo yaptırıp yaptırmadığımı bile hatırlamıyorum ama genelde her akşam yıkardık kızımı, ben saçma buluyorum ya kırk çıkarmayı
Ballilokumannesi MinnakvLiva yani zaten o gün banyo yaptırmakta sana kalmış ve ben bazılarında kırk uçurma falan duyuyorum o yüzden sordum farklı gelenekleri olanlar var
Dilaylaa Bebege birşey yapmanıza gerek yok siz banyonuzu yapar abdest alırsınız ibadetlerinize normal hayatınıza devam edersiniz bu kadar 🌸 mevlit içinde belirli bir zaman yok sanırım pek bilmiyorum onu