Kızlar ailecek uyuz olduk. 1 ay 23 günlük bebeğim de var. Anne sütü alıyor doktor kwellada verdi bana. Anlatmadı da nasıl kullanacağımı aranızda böyle bişey yaşayan oldu mu. Ne zaman sürecem ne zaman yıkanıcam bebeğe geçer mi?? Kaç saat arayla sürecem