Nilayy67 Kızlar bebeklerinizin zıbınına kaka gelince neyle çıkarıyorsunuz ben kaç saat yıkamaya atıyorum çıkmıyor kullandığınız deterjan veya leke çıkarıcı önerirmiisiniz
Aysenkpln Nilayy67 bende aynı sıkıntıdan muzdaripim kime sorsam rossmanda satılan domol leke çıkarıcıyı öneriyor. Fakat ne zaman baksam internetten stokta yok tam yakaladım diyorum sepete ekliyorum tükendi diyo
Nilayy67 Aysenkpln daha önce duymadım bu markayı alıp denemek lazım napalım çıkmıyor bir türlü elimde çitiliyorum zar zor oda devamlı olmuyor