yoncasakin Kizlar sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullanıyor musunuz bana verildi ama daha başlamadım içerisinde paraben var yazıyor o yüzden pek kullanmak istemiyorum siz hangisini kullanıyorsunuz
Tugbadgn2040 yoncasakin ben iki gün kullandım bebeğimi rahatsız etti araştırdım bestiron iyiymiş diye şu an onu kullaniyorum dört aydır ve çok memnunum çocuğum da çok severek kullaniyor
tarcinnn yoncasakin bana da bugğn verdiler ama kullanmayacağım. Doktora yazdım görmedi o da. Doktordan öneri olarak aldığım bi markayı kullanacağım. Veren hemşire bile biz zorunlu veriyoruz ben yeğenime farklı bi marka kullandım doktoruna sor istersen önce dedi 🤷🏽♀️
mashaa yoncasakin direk alabilirsiniz içeriği çok temiz. Bebeğinizin kilosuna göre damla sayısı veriliyor. Eczacıya ya da doktora danışabilirsiniz 😌
Tuanaa07 Sağlık ocağının verdiğini bence kullanma benım oğlumun 4 aylık kontrollu vardı hemşiremiz SİDEFER DİYE KAN İLACINI ÖNERDİ sağlık ocağındakinin içeriği hem kötüymüş ve kabız yada ishal yaparmıs
157258 Ben kullandım bi 10-15 gün falan içeriğini yeni fark ettim kullanıp kullanmama konusunda kararsızım galiba bende farklı bi marka alıcam eczaneden içim rahat etmedi
bilinmeyenkisi123 yoncasakin bize de cuma günü verdiler. Bende bu markayı önermiyorlar içeriği güzel değil dedim. Orzax ocean microfer var onun içeriği temiz tadı da güzelmiş . Doktorumuza sordum bende kızıma bunu kullandım dedi. Eşim bugün alacak bakalım inşallah güzeldir.
yoncasakin bilinmeyenkisi123 bende gittiğim doktira yazdım ama daha cevap alamadım cevap alırsam gidip alıp bizde başlıcaz bakalım