PembePapatyam tam 4ay 5 günlükken başladık sütüm yetmiyodu biberonda almıyo çaresiz ağlaya ağlwya kaşık mama verdim ilk önce hipp yulaflı. 3 gün azar azqr denedim hem çok sevdi hem sıkıntı yaşamadı. Sonra biraz artırdım. Sonra ilk havuç haşladım azcık denedim 3 gün. Sıkıntı yaşamadık. Çatalle ezdim verdim sadece püreye alışmasın diye. Baktım sıkıntı yok. Patates denedim aynı şekilde baktım sıkıntı yok. Balkabağı dendim oda iyiydi. Üçünü haşlayıp ezdim ve biraz kıvam alması için kaşık mama ekledim birazda su. Yopun çorba gibi yaptım baya sevdi. Sonra yoğurt onuda sevdi. Sonra elma oda okey. Armut oda okey 😅 qma şimdi tıkandım. Ne veriyim bilmiyorum. Kaç öğün veriyim bilmiyorum 5 aylığız. Hangi sebzeler uygun bilmiyorum. Tarhana vs versemmi bilemiyorum. Hala biberon tutmuyo bu şekilde beslemeye mecburum