Kızlar merhaba bebeğim 4 günlük her emzirmede hemen hemen kaka yapıyor nerdeyse birde siyah kakadan sonra rengi sarı mı oluyor direk yeşil kakası şuan ilk kontrolümüz yarın doktora görüneceğiz zaten ama sormak istedim geriliyorum yediğim mi dokunuyor acaba kızımda alerji belası ile çok uğraştık Bi gerildim açıkçası internette alerji de yazıyor öyleyse de yapacak birşey yok ama işte Allahım tüm evlatlara şifa versin sağlıkla sınamasın kimseyi 🙏