deletedmom4842 bebeğimin çok ağlaması yok, memede ilk aldığında kuvvetli emer, sonra yoruluyor anlıyorum yavaş yavaş devam ediyor ve genelde kendi bırakıyor. Bazen de duruyo ağzında öyle geveliyo uykulu uykulu.. yalnız yatağına bırakayım bi kaç dakika sonra kıvranıp uyanıyor. Bazen birden çığlıkla uyanıyor. Ayaklar hiç durmuyor.. sürekli hareket halinde. Ihh kıhhh sesler çıkarıyor habire. Genelde çok şükür ki geceleri uyuyor, sadece emmek için 2 maksimum 3 saat sonra mızırdanıyor ve hemen o sıra alıp emsiriyorum tekrar uyuyor. Ama uykusu kaliteli değil. Kıpırdanıp duruyor.. gündüzleri neredeyse hiç uyuyamıyor. Sarhoş gibi. Anca memedeyken uyuyor.. gaz için aguline ve bakso kullanıyorum. Hiçbir işe yaramadı. Aksine sanki daha beter oldu kızım.. ama belki etkisini bikaç gün sonra gösteriyordur diye Cuma gününe kadar kullanıcam. Cuma günü doktor randevum var.. değiştirmeyi talep edicem.