R_y_M Selam kızlar gün içinde yerde oturabiliyor oturdugu yerdr kendini döndürüyor ama yüz üstü koyduğumda emeklemiyor sevdiği seyi de koyuyorum poposunu dikip yasını yere koyuyor hemen pes ediyor 😃😃 üsengeç bi bebişim var sanırım sizinkiker ne alemde
TheBaby R_y_M 11.ayda yalandan garip bir emekleme şekli yaptı sonra yürüdü. Emekleyecek diye bir şart yok yani
Asenam16 R_y_M benimki sürünüyordu o ayda, sonra senin dediğin gibi popoyu kaldırıyor sonra pes ediyordu. 9 buçuk ayda Bi akşam bide baktım emeklemeye başladı bir anda. Emeklemiycek sanmıştım. 🤭
Tunaaslan11 R_y_M benim kızımda 9 aylık aynı şekilde davranıyor emekleme yok 😂 herhalde direk yürüyecek
Glsheker R_y_M benim oğlumda 7 ay 20 günlük aynı durumdayız üşengeç :))) Doktora da sordum 9. Aya kadar emekler buna takılmayın dedi :)) Ama yüzüstü durmaktan nefreeet ediyoruz
R_y_M Asenam16 evet mesela öğlen uyuyor yer yatağı yapıyorum bi bakmısım kapıya kadar sürünmüş gelmiş ama gündüz gün içinde sadeve oturuyor 😁😁
R_y_M Glsheker bende korktum bi sorun mu var acba diye benim 2. Çocuğum bu onunla kıyaslama yapıyorum sürekli saçma biliyorum ama ilk çocuğum herseyi önden geliyormus daha hareketli bu da tam tersi üşengeç 🤣🤣 o 7. Ayda örümcege binmis bu 8.aylık koyuyırum içindr oturuyor
agahtokdemir41 R_y_M benimki 8 aylık hem emekliyor hem de koltuk kenarında sıralıyor tutunup kalkıyor her bebeğin gelişimi farklı sıkıntı yapmayın
Denizanasi92 R_y_M her çocuk farklıdır benim oğlum 7.ayda sürünmeye başladı ama 2 aydır ellerinin üstüne gitmiyor komando gibi kollarıyla sürünüyor bazen ellerini kullanıyor görüyorum ama işine gelmiyor heralde
ElizzAda R_y_M valla 5.aydan beri emekleme pozisyonunda ha şimdi ha sonra derken 10 aylık oldu tık yok 😁 bebekken de sevmezdi yüzüstü durmayı şimdi de hemen dönüp oturuyor. Bakalım diğer ay inşallah 🤣🤣 belki de emeklemeden yürürler sağlıklı olsunlar da 🥰🙏
Selom R_y_M 11 aylıkken emekledi oğlum 14 aylıkken yürüdü şuan 16 aylık dışarıda elimi bile tutmak istemiyor peşinden koşuyorum😃 bu günlerin tadını çıkarım derim😂