birminikbebekannesi Dondurmalikahve aynısı bende de çıktı 3 cm hiçbir sorun olmuyor ağrı şikayetin olursa alıyorlar sadece onun dışında takip altına alınması gerekmiyor kendiliğinden küçülüyor gidiyor
Madampollyanna Dondurmalikahve benimde çikolata kıstım vardi ,öyle ağrı yapardiki adet zamanlarımda hastanelik olduğumu bilirim.
GoktugUras_mom Bu tür kiskerin önlenmesi için birşey yapılamıyor sadece şikayetlerin çok artarsa rahatsız etme boyutuna gelirse kapalı ameliyatla alıyorlar diye biliyorum. Ameliyat dediğiminde adı başka bişeydi de unuttum.
Dondurmalikahve birminikbebekannesi Normalde 5 gün olan reglim 7 8 aydır 9 10 sürüyor. Ağrım var hatta hiç geçmiyor ki (regl olsamda olmadanda hep agrim var) üstüne bulantım var gecen gün kusma da eklenince hastanelik eden oldum.
birminikbebekannesi Dondurmalikahve Benim de sürekli kaşık ağrısı vardı idrar yoku enfeksiyonu çıktı bir de kist çıktı benim de 5 gün sürerdi uzadı süresi sonra gecikme felan oldu kist yüzündenmiş
Dondurmalikahve birminikbebekannesi Aynen yoğun idrar yolu enfeksiyonum var bi de şu an. Kadın doğuma da gidecem daha Peki size ne dediler en son kist için
birminikbebekannesi Dondurmalikahve adetin 2.gübü fel demişti gittim küçülmüştü alınması gereken bir kist değil dedi birdahaki aya tekrar kontrole çağırdı
Madampollyanna Dondurmalikahve hayir ,doktor ameliyatla alsak bile geri olmayacağının garantisi yok dedi
Madampollyanna Dondurmalikahve doğumdan sonra biraz azaldı ağrılarım, hamileyken adet görmediğim için
birminikbebekannesi Dondurmalikahve bilmiyorum hiç ben değilken gittim 3 ml kist vardı doktor adet döneminde küçülür 2.günü fel dedi gittim küçülmüştü