Busraknc Hipp aptamil kullandım en son sma kullandım onu kullandıktan sonra kakası sürekli yemyeşil daha öncesinde sarıydı birde bebelac gold denemek için aldım bebeğim içti severek ama bilemedim etkisi nasıl olacak
Busraknc cinarinannesiiii hmm teşekkürler bende bi deneyeyim bakayım inşallah iyi gelir birde bu artan fiyatlardan sonra bizide iyi olacak gibi 🫠🫠
Busraknc Deletedmom_39 bizdede aptamil hipp kabız yaptı sma iyi gibiydi ama ondada kakasını hep kına renginde yemyeşil yapıyordu ya
_YanakReisinAnnesii TheBaby merhabalar, tok tutma konusunda nasıl acaba ? Bende yeni sma dan geçtim bu mamaya da merak ettim 😊