Canım anneler merhaba, uzun zamandır oto koltuğu arayışındayım fakat bir türlü karar veremedim. Bebeğim aşırı hareketli o yüzden seveceği ve rahat edeceği bir model arıyorum. Bir de isofix bağlantısı olan, 360° dönebilen, yatış pozisyonu olan bir model arıyorum. Bu konuda öneri verebilir misiniz? Bir de 36 kiloya kadar kullanılan modellerden mi almak gerekiyor?