Tuba_01 maalesef almadılar ben çok ağladım hatta asansörde eşlik edebildik sonra kapıda dr Karşıladı ameliyathaneye götürdü hemen, 5 dk fln sürdü sanırım geri geldi hemen. İyileşme süreci çok kolay oldu çok şükür gerçekten küçük oldukları için bilmiyorlar. İlk geldiğinde ağladı hemen sizin kucağınıza veriyorlar zaten anne kollarında çok güzel sakinleşiyorlar birde İlk çişini yaparken ağladı sonrasında da mızıldandı uyudu bidaha da hiç ağlamadı ve çok güzel iyileşti. Bizim sünnetten 2 gün sonra bayramdı okdar gezdik gezdik hiç sıkıntı olmadı. Öncesinde kantaron yağı ayarlayın ama doktor pansumanı onla yaptırıyor.