Yine belirterek söylüyorum linçleyecekler gelmesin.
Kızlar ben doğum yapalı 42 gün oldu regl kanamam bir gün olduysa üç dört gün olmadı… Şu son 3 4 gündür kanamam tekrar açık kahverengi pembemsi şekilde gelmeye başladı. 40.gün yine gelince bir gün daha bekleyip 41. Gün abdest aldım.. Eşimde 5 aydır falan yanına gelmiyorum peçete ile korunurum dedi.. Ameliyatlı olduğum için eşim yanıma yaklaşınca ağrım çok oldu ve geri çekilmek isterken kendimi sıktım ağrıdan ve peçete ile korunamadı. Ama bana dediği çoğu dışarı gitti zaten sen sıktın kendini dedi hemen arkasından süte karışmayan doğum kontrol hapı kullandım ve akıntı hala kahverengi şekilde ara sıra az az geliyor ve ben sinirden ağladım hamile kalmak istemiyorum diye eşimle tartıştım çünkü daha 1.5 yaşında bir oğlum ve daha 42 günlük bir oğlum daha var. Ben birdaha kalsam bakamam aldıramamda cana kıyamam asla o vebal alamam ama eşimin dengesizliğinin bedelini çekmek istemiyorum acaba bir gebelik olurmmu arkasından ilaç içtim normalde yarın başlayacaktım çünkü ne zaman regl olurum birdaha bilmiyorum diye. Zaten hemen wc gittim hiç durmadan kalkıp