Habibekir Bebeğim 4 buçuk aylık 2 gündür siyah renkte denilebilecek kaka yapıyor bu durumla karşılaşan var mı aranızda doktora gitmeden fikir edinmek istiyorum sizlerden
papatya_1125 Habibekir demir takviyesi alıyor mu ? Yeşil ise normal ama siyahsa muhakkak doktora gitmelisiniz canim geçmiş olsun. Demir damla başlayınca da koyu yeşil yapabiliyor
Habibekir Demir damlasına başladım sağlık ocağı vegaferon damla verdi günlük 9 damla kullanıyorum ama bu kadar siyah olması beni çok korkuttu