Ayazinannesiseyda Kizlar iki yaşı bekleyeyim mi bıraksın mi yoksa sadece uyurken veriyorum başka emziği hiç görmüyor nasıl bir yol izlemeliyim.
Eeisitan Ayazinannesiseyda bekleme ben bekledim 10 gün oldu bırakalı kızım emzikle uyurdu 10 dk sürmezdi uykuya dalması şimdi 1 saat debeleniyor neredeyse uykuya dalması zorlandı biraz ama çok şükür bıraktı
livanurvealpinannesi61 Ayazinannesiseyda 1 yaştan sonra emzik bıraktırmak çok zor oluyor ben 15 aylıkken bıraktırdım çok zor oldu bence bıraktırın ilerde daha zor oluyor.
livanurvealpinannesi61 biruykusuzanne ağladı ama ağlamasın dersek hiç bırakmazlar.tanıdığım birisi var kızı 2.5 yaşında emzikle geziyor ağlıyor diye emziği bıraktırmıyor.