Marianne Cerenmert maaş durumunuza bağlı. ⅔ kısmını veriyor, e-devlette banka hesabınız tanımlıysa oraya yatar. bana 2020 senesinde 11 bin civarında yatmıştı.
Eylulunannesi55 Cerenmert dogum öncesi 5 kusur 6 ya yakın almıstım dogum sonrası iznik bitti yatmasını bekliyoruz 1 haftaya yatar sanırım
Arasss01 Marianne maaşınız düzenli yattı mı ? Yani hem sigortadan alıp hem de normal maaşınızı mı aldınız ?
gecekusum Eylulunannesi55 toplamda 15800 küsür aldım geçen hafta maaşınıza göre yatıyor ben asgari ücretten aldım
findiklibadem Eylulunannesi55 bana da aynı şekilde yattı, doğum sonrası kaç yatıcak haberiniz var mı?
Marianne Arasss01 sadece SGK ödedi. şöyle bir şey olabilir: çalıştıgınız şirket yatırılmadığı kısmı kendi isteğine göre ödeyebilir, benim çalıştığım şirket ⅓ kısmını yatırdı mesela, mağdur olma diye.