Aleynaezel Bugün 1 yaş asimizi olduk kızım 9.85 çıktı hemşire yaşına göre biraz az ama kötü değil dedi kızım zaten çok iştahlı bir bebek değil ayriyeten kids macun felan da yeni başladik zaten önemli olan sağlık ama sanki bana da kilosu az gibi geldi
1siyahikiz Aleynaezel her bebek kilolu olacak diye birşey yok ki :) benim oğlum da 1 yaşında 10 gibi sağlıklı olsun yeter bence kızınızın kilosu ideal
GULCE02 Aleynaezel oğlum 1 yaşında 9 kilo banada az dediler ama önemli olan sağlıklı olmaları çok şükür
Aleynaezel 1siyahikiz ya tabiki önemli olan sağlık ama bende 10 11 olmuştur die dusunmustum en son9 aylıkken 9 kiloydu
Aleynaezel amansallagitsin yok canım dert etme değil 9 aylıkken 9 kiloydu kilo almamıs hiç oyuzden dedim
amansallagitsin Aleynaezel nrml artk o donemlerde ole kilo alimi beklenmez ki 4cu aydan sonra dususler basliyor kilo aliminda bas cevresi boyu normal ise takilmayin zamanla zaten kilo alicaklar ama her gun bi cay kasigi keciboynuzu ozu pekmezi vereblrsnz istah acar
Aleynaezel amansallagitsin boyu uzun dedi hemşire baş çevresi de gayet iyi bıngıldak da kapanmis kilo düşük dedi sadece evet canım keçiboynuzu özü veriyorum istemedi zaman mamaların içine katiyorum bide kids macun çok önerdiler ondan aldım
Aleynaezel amansallagitsin birde şey sorcam ya çocuk çok ağladı için pek dinleyenedim kan ilacı kullanıyorum 1.5 yaşında asi var tekrar hemşire hastaneye gotur kan alınsın ona göre kan ilacı gerekirse tekrar başlarsın dedi ben aşıdan önce mı gitsem aşi dan sonra mi siz gittinizmi
Dolores Aleynaezel keçiboynuzu içeren ürünler erken ergenliğe sebep oluyor isterseniz bir araştırın 🙏🏼 Benim oğlum da aynı şekilde zayıf ama önemli olan sağlık 1-2 kilodan bir şey olmaz
Ftmnrzdmrr Aleynaezel çinko verdi bize de doktorumuz 10 aylik 8 kilo kilosu düşük dedi ben biraz iştahını etkilediğini düşünüyorum
amansallagitsin Aleynaezel bnm kzm 1 yasinda gecen gun kontrole gittim doktorum bana kan ilacini verme 4 ay snra tkrr gel değerlerine bakalm dedi sadece balik yagi ve d vitamini kullaniyoruz
Aleynaezel Dolores aa ciddimi doktor kendi ürünlerini satıyor Tayar öz die ordan almıştım oda çocuklarına kullanıyor önerdiği için bilmiyordum bı tane aldım bidaha almam