Esrasargin Normal doğum yapalı 30 gün oldu. Sarı renkte akıntı oluyo. Pedimde sarı lekeler oluyor yaşayan var mı? Enfeksiyon mudur yok sa normal mi bilemedim🤦🏼♀️
nightingaleyan Bende de oluyor hala 3.5 ay oldu.doktor fitil verdi ama kullanmadım.daha ilerlerse antibiyotik başlarız demişti.gördüğüm kadarıyla Doğumdan sonra bi süre sarı kokulu bi akıntı çoğu annede oluyor.
Esrasargin nightingaleyan geçsede kurtulsak ya genital bölge sorunları insanı çok rahatsız ediyo gerçekten