Daha öncede yazmıştım görenleriz olmuştur bebegim iki gündür hasta öksürük,ateş,kusma,nefes alamama ve ememiyordu bugün ateşi düştü ama bebegim çok az emiyor yine hatta hiç ememiyor diye bilirim geceden Berlide bir sersemlik var bir türlü uyanamıyor tam kucağıma alıyorum seviyorum ama kucagımda uyukluyor gidiyorum öpüyorum konuşuyorum yanında bilerek sesli iş yapıyorum tık yok neden olabilir acaba şuan ateşi yok susuz kalmış olabilirmi çişini sadece bir kere yaptı bugün