lyl0742 Kızlar gerçekten çıldırmaya ramak kaldı oğlum 11 aylıkken yürüdü 1 yaşına 1 hafta kaldı 3 4 gündür huyu değişti çocuğun dişten diye düşündüm üst ve alt 2 diş çıktı şuan üst köpek dişin ucu çıkmış gözüküyor uzarken ağrısı var diye düşündüm huzursuz calpol verdim gece ama böyle Bi ağlamak yok yani 1.5 saat kesintisiz ağladı hiçbirseyle mutlu olmuyor oyalanmıyor yemek desen canı isterse yiyor yoksa oyuna çevirip avuçlayıp atıyor ağzından çıkarıyor onuda bulaştırıyor heryere anlayamıyorum sıkıntısını ilk kez böyle şeyler yapıyor 1 yaş anneleri sizde durumlar ne? Birde ısırmaya başladı 🤦♀️ Of çaresizim yorgunum uykuya direnme yeme reddi ağlama krizleri hepsi bi arada resmen
Burcubuse26 lyl0742 canım bizde krizlerdeyiz bende çıldırmama az kaldı inanırmısın şmdi kundak yaptım kollarını dursun die uyumuyor yemiyor sinirleniyor herşeye yürüyor ama arkasındayız hala bel falaj kalmadı bende kendimi insan gibi hissetmiyorum ne zaman yürür bilmiyorum gece ayrı gündüz ayrı o kadar zorlanıyorumki anlatamam 11 ay 18 günlük
EmirMom lyl0742 Allahım kaç tane sendrom var böyle 11 aylık olucaz benim bebede hep mutsuz hep ağlıyor
elizabeth lyl0742 1,2,3,4,5 hepsi var böylee ergenliğe kadar gidiyo bence bu durum 🙊😀 kızımda yaşamıştı benzer şeyleri 1 yaşındayken allah kolaylık versin.
lyl0742 Burcubuse26 11 ay 23 günlüğüz bizde 10.ayın sonunda yürüdü ama dediğin gibi sürekli arkasındayız yada o benim arkamda hangi odaya gitsem koşar gibi adımlayarak geliyor gerçekten belimi hissetmiyorum çok iyi anlıyorum seni ay kundak ne mümkün ben kollarını bile örtemiyorum normalde gece yoktu bizde huzursuzluk saatinde uyurdu hep ama yeni adet edindi bu durumu anlayamıyorum
lyl0742 EmirMom Allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor gerçekten aşırı hareketli bide asla durmuyor yerinde sürekli arkasında yım
lyl0742 elizabeth valla doğru her yaşta yeni bişey her hastalık ve diş sancısı sonra yeni bir huy bu hep böyle devam edecek galiba umarım kısa sürer 😔
Burcubuse26 lyl0742 aynı canım aynı 1 bçk aydır böyleyiz ne zaman diyorum desteksiz yürür acaba atak dönemindeler kesinlikle
zelis27k_bal Diş çıkardığı içindir canım, sabır diliyorum. Aynı durumdayız sonuçta. Onların çektiği sıkıntıyı düşününce bir anne olarak bebeklere daha çok üzülüyorum 😔