Merhaba, ben Carlson kullanıyorum. Hem diğerlerine göre daha uzun ömürlü hemde çoğu balık yağı çocuklarda hormonsal olarak tüylenme yaptığından dolayı Carlson en güzel, seyreltilmiş ve tüylenme yapmayan balık yağı markalarındandır. Önceden fiyatı çok uygundu son zamanlarda biraz daha artmış bütçe zorlayabiliyor en kötü yanı bu sanırım.