Merhaba benim kızımda pku tanısı konuldu .eşimle ben akraba olmadığımız halde ikimizde taşıyıcı çıktık . Değerler 360 i geçmediği sürece tedavi gerektirmez dediler sadece takip amaçlı kan veriyoruz. Sizin bebeklerinizin durumu şimdi nasıl?? Cevap verir misiniz rica etsem