2minnosannesi0 kızlar sebebini bilmediğim bi şekilde parmağım şişti baya hastaneye gittim alerji değil böcek ısırmasıdir dedi jel verdi ama bı değişiklik yok bu şiş nasil inecek bu yüzük naai cikacak artik iyice rahatsiz ediyo şiş için öneriniz var mı 🙏
Omom 2minnosannesi0 katı sabunu o parmağınıza yüzüğün etrafına iyice sürüp su altında ovalayın çıkar diye düşünüyorum. O orda oldukça da şişi zor iner
BuzluKahve 2minnosannesi0 kuyumcular keserek çıkartıyor. Acaba farketmeden incittiniz mi? Belki atele almaları falan gerekiyordur röntgen çekilse iyi olabilir
2minnosannesi0 BuzluKahve ayagimda da oldu benzer bi sey sabah acile gittim pratisyen hanim sagolsun alerji deglse böcek isirmasidir dedi sivrisinek isirmasi kasintisina yarayan jeli yazdı yolladı.