Yusra34 Ecemavi İshal değil. İçindeki probiyotikler barsaklarını harekete geçirdi. Bir kaç güne düzeliyor
Yusra34 Ecemavi Normal 😊 bizde de öyle yapıyordu. Şimdi 15 aylık. Coktandır kullanıyorum. 1 hafta öyle oluyor barsakları düzene girene kadar sonra düzeldi
Melikeakiner [bilinmeyen] İshal değil o bebelac gold fermente mama olduğu için kabızlık yapmaz sindirimi rahat. Biraz sabredin düzeliyor.