Din kardeşlerimiz ne de olsa. Ne olduğu belirsiz saçmasapan insanları aldılar ya şu ülkeye hayret ediyorum. Millet ileri gider biz geri gidiyoruz 50 yıl gerideyiz şu an böyle giderse daha çok şey olur daha çoook haksız yere ölen insan olur. Sırf yanlış politika yapmaktan dünya resmen bizi bir tencere pilavdaki ufacık pirinç tanesi olarak görüyor. O kadar vasıfsız o kadar eğitimsiz insan varki kendini yetiştirememiş. Sen kendi vatandaşına zor yetiyorsun ne demek başka insanlara yuva açmak ya. Kendini ülkendeki çocuklarını yetiştir önce , onlara vereceğin parayla git okul yap, o kadar fakir insan var git onlara yardım yap, burs ver, eğitimli insan yetiştir. Ama yok dolduracak illa din kardeşlerimizi alacaklar devletten parayı yan gelip yatacaklar yarın bir gün çocuklarımıza el uzatacaklar karımıza kızımıza el uzatacaklar bozulmuş karmakarışık bir toplum olacağız aynı araplar gibi. Hala kaşık tutmayı bilmeyen eliyle pilav yuvarlayıp yiyen , karısını seks aracı olarak gören, kadının kafasını dışarı çıkarmasına izin vermeyen toplumları övün siz gidin onlarla barış falan imzalayın vizeleri kaldırın.. falan uzar gider rr. Bilime okumaya okutmaya önem verin biraz, he avrupanın da gram kıskandığı yok adamlar miss gibi yaşıyor ülkelerinde çok yer gezdim bizzat şahidim. Sizi kandırıyorlar avrupa bizi kıskanıyor diye.. insan canının değersiz olduğu insanların şansa yaşadığı yeri neden kıskansınlarki ?