2prnses1prens Bayanlar bebeğim 2 ay 10 günlük yumurtalığının teki yukarı kaçıyor bilmediğim için soruyorum normal bi durum mu
Balkupum2505 2prnses1prens sanirim inmemiş tesis diyolar bi doktora götürün detayli bilgi verir cok gecmis olsun
Emine003 2prnses1prens aslında yerinde ve sen dokunduğunda yukarı çıkıyorsa bunun adı utangaç testis canım büyük oğlum da öyle çünkü gece uykusunda bakıyorum var ama gündüz baktığım da utaniyo ve biri yukarı çıkıyor ha benim oğlum 4 yaşına girecek bu arada canım
Doga_sever 2prnses1prens inmemis testis mi yani ? Eger oyleyse doktora goturun. Anne karninda inmesi gerekirdi
2prnses1prens Emine003 daha önceden normaldi bi kaç gündür yukarıya kaçıyor normaldir demi doktor bakıyor ama yeni olmaya başladı
Emine003 2prnses1prens canım internetten bi araştır istersen utangaç testis diye sonra da doktora gidince anlatırsın detaylı muayene eder 🤗ama korkulcak bişey yoktur diye düşünüyorum canım
2prnses1prens Emine003 tamam canım bi bakayım çok teşekkürler etrafımda hiç erkek çocugu olmayınca bilemedim 🙈
Giraysmom20 2prnses1prens siz bulup tekrar indirebiliyorsanız sorun yok, kasıkları tombul çocuklarda oluyormhş, benim oğlumun öyleydi 😂
2prnses1prens Giraysmom20 bizimkininde biraz yoplu ama normaldi sonradan kaçma başladı 😂 ay ben elleyemem 😂😂
Bayramsevincim 2prnses1prens benim oglumdada biri yukarıda biri assagida doktora sordum normal dedi 🤷♀️
2prnses1prens Bayramsevincim normalde sevindim ozamn düzgündü sonradan böyle olunca acaba be oldu ki dedim 😅