2 yaşındaki oglumu memeden ayırdım artık. Zaten 3-4 aydır günde 1 kere emziriyordum. 1 haftayi geçti emzirmeyeli. Sağım yapmaya da üşendim, şişkinlik vs olursa sagarim diye düşündüm. Ama öyle bir şeyde olmadı. Şu saatten sonra mastit olur muyum. Süt tamamen cekilmis midir acaba.