Kızlar bebeğim 40ini yeni dolduruyor, doğduğundan beri gecemiz gündüzümüze karıştı yat kalk yat kalk,sersem gibiyim ,ne zaman düzene giriyor bu durum?surekli uyku halindeydim gündüzleri uyuyor hemen uyanıyor bebek uyusa ben de uyuyacağım ama yok,gece de sürekli zaten kalk besle yatırla geciyor