Benim kızım da biberon almıyordu 3 aylıkken çalışmaya başladım . Süt sağıp bıraktım Annem kaşıkla vs zorlansada içerecekti ama şaşırtıcı bir şekilde ben yokken biberona alıştı çünkü acıktı mecbur alışıyor sadece vazgeçmeyin . Ama 7. Aydan sonra benimki biberonu yine bıraktı çünkü tatilde bana çok alışmıştı . Belli aydan sonra alışması çok zor oluyor ya da alışmıyor çünkü aklı ermeye başlıyor