ElizzAda Cansuukoosee ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum 10 aylık memnunum. Yumuşacık bez kayar falan ancak o zaman sızıntı yaptı.hatta 3.aydan beri külot bez kullanıyorum ondan aşırı memnunum gündüz falan da takıyorum artık.
Prensesannesi01 Cansuukoosee fiyat olarak daha uygun sleepy ekstra bnde sızdırma ve pişik yaptı natural iyi geldi bio naturalle natural güzel bio naturalin fiyati bir tk fazla istersen natural dene ekstrayi cogu kişi kullanmiyor
kuzey-21 Cansuukoosee sleepynin eski serisi çok güzeldi. Şimdi ki serileri bebek çişini yaptığı zaman aşşağıya doğru sarkıyor pamukları eline dokunuyor resmen. Ben 1 sene sleppy kullandım şimdi molfixe geçtim
[silindi] Fiyat olarak gerçekten diğerlerine göre uygun ve bebeğime hiç pişik önleyici krem kullanmamama rağmen pişik yapmadı :) ben natural bionatıral ve extra olanlarını kullandım hepsi de güzeldi, sızdırma her bez gibi yapabiliyor bazen
ssari1903 Cansuukoosee sleepy natural kullanıyorum oğlum doğduğundan beri çok memnunum daha sonradan çıkan kahvereng paketlisinide denedim evet yumuşacıktı ama o kadar yımuşakki hep sızdırdı en iyisi natural bence
livanurvealpinannesi61 Cansuukoosee bio natural olan güzel ama diğerleri güzel değil hiç. Sleepy ekstra ve sleepy natural aşırı kötü.