kızlar en geç 25inde olan ben 3 aydır adetim günü günü tutmuyo 16si 15i ve 13ü adet oldum normal mi spiral var 9 aydir son 3 aydır böyle alakası olabilir mi hamilelik ten de aşırı korkuyorum oyle bi ihtimal olamaz degilmi beni bi aydinlatsaniz harika olur
11 bebeğim var aylik emziriyorum emzirmeden de kaynaklı olabilirmi diycem öncesi böyle değildi