3yasakadarsifirekran Kızlar saçımın orijinal rengi saçımın rengini açmak istiyorum boyayla mı açılıyor açıcıyla mı bilgim yok . Çok yıpranır mı bilgilendirirseniz sevinirim
Mizmizmyrtle 3yasakadarsifirekran ne için açmak istiyorsunuz kuaför değilim ama saçınız koyu renk olsaydı ve açık renk yapmak istiyor olsaydınız önce açıp sonra boyamanız gerekirdi koyu saça tutmaz çünkü gerçi doğal saça genelde çok açık olmadığı sürece her renk tutuyorda sizin şuan saçınızı açmaya gerek yok daha açık bir ton istiyorsanız alıp boyayabilirsiniz
pofuduknuriye 3yasakadarsifirekran hangi renk istiyorsun? Bence açmana gerek yok saçlarını cunku zaten açık bir ton tutar boyan
[silindi] 3yasakadarsifirekran doğal rengi zaten çok güzel ama değişiklik isterseniz röfle yaptırabilirsiniz hem dipler geldiğinde yapmacık bi görüntü olmaz
fatos_ts61 3yasakadarsifirekran canım arkadaşlarının kanına girmesine izin verme ben o hatayı yaptım senin gibiydi saçlarım yumuşacıktı duştan sonra krem bile sürmezdim boyadan sonra o kadar sertleşti ki tararken yarısı kopuyordu en son kestirdim kurtuldum çok güzel saçların hiç bozma bence boyalı saç çok bakım istiyor
balcicegin_annesi DerinTuana eski sarı saçımın üstüne artık boya tazelemek yada sarı saç kullanmak istemediğim için üstüne küllü kahve yaptım yeşillendi gibi uçları ne kaç numara kullanmam gerekiyor sizce siz anlar anlar mısınız 🫢 pofuduknuriye Kbrbisi28
DerinTuana 3yasakadarsifirekran ben yıllardır kuaforlerden memnun kalmadıgım için kendım oyle yapıyorum.Sonra diplerini 7.1 le boyayıp cila atıyprum cok güzel oluyor.
3yasakadarsifirekran Mizmizmyrtle ya aslında arkadaşlarım kanıma girdi saç rengini aç çok güzel olur diye😀 direk boyamam lazım o halde tutar mı acaba
3yasakadarsifirekran DerinTuana siz baya profesyonel olmuşsunuz 👏 ben sadece annemin saçını boyuyorum becerebilir miyim acaba
DerinTuana 3yasakadarsifirekran benım elim alıstıgı için birmsorun yasamıyorum.Ama youtune tada videolara var bununlq ilgili.Uygulama işlemlerini ordan izleyerekte yapabilirsiniz🌸
DerinTuana İşlem sonrası saclarım boyle oluyor.Aslında küllü sarı ama ısıktan biraz kızılımsı cıkmıs.
3yasakadarsifirekran DerinTuana işte bende böyle açık sarı istiyorum aslında daha açık sarıydı saçım ama yaş ilerledikçe koyulaştı . Bu arada çok güzelsiniz maşallahh🥰
Kbrbisi28 Saclarina acici yapma buradan net belli olmaz sac yapin ama kırıklar var sacinda kolestonun acik tonlarindan alabilirsin uyguladiginda olumlu sonuc alirsin hangi rengi istiyorsun kuafor kiziyim ben bu arada
DerinTuana 3yasakadarsifirekran Dedigim o yedi ton acıcı hiç zarar vermıyor.Ama arada ugrasmıyım diyip kuafore gidiyorum ve hep hüsrana ugruyorum.Dipleri bebek kumralı ucları küllü sarı yapıyorum.Bir ay sonra sadece 7.1 le dip yapıp cila atıyorum yine istedigm sonucu alıyorum.Çok tesekkur ederim o sizin güzel görmeniz 🌸♥️
Kbrbisi28 3yasakadarsifirekran acma islemini asla evde onermiyoruz biz cunku kuafor kontrolu altinda olmasi daha guvenli enazindan yipranan saci alip sonrasinda boya islemi uygulaniyor sac uzunlugunuza gore bence fiyat danisin
3yasakadarsifirekran DerinTuana kendime güvenmiyorum kuaföre hiç güvenmiyorum 😀 bir çılgınlık yapacaz ama ne zaman