Narin benim kizim aşiri kusardi fışkirtarak. doktorun yaninda da kusunca doktor agir reflusu var dedi direkt. ama kiloya bakti kilosu masallah iyi. yataginin altina bas tarafini yukseltecek bir sey koyun dedi. zaten koymustum. tamam o zaman bir sey vermiyorum gelisimini etkilememis dedi. bosuna ilac kullanmayin yani onu soyliyim. ve dedigi gibi 6 ayi bulmadi 5 aylikken kendiliginden bitti. mideni ustundeki kapak henuz tam gelismediginden mide asidi yukari kaciyor.