Kızlar selam. Kızım 23 aylık, son bir haftadır hiç bir şey yemiyordu meme bağımlısı olmuştu. 2 haftadıe bel boyun ve kulunç ağrısı çekiyordum. Kollarımı kaldıramıyorum bile gece memede kaldığı için. Ne zamandır aklımdaydı bıraktırmak bu sabah başladık bıraktırmaya bu saat oldu yalnızca iki kere istedi ve sirke sürdüğüm için kokusundan iğrendi pis olmuş dedi. Sizce gece ne yapayım vereyim mi meme yoksa tamamen mi keseyim. Gece meme için ağlıyor çünkü.