14 aylık bir kızım ilk çocuğum yaşına girdikten sonra gün geçtikçe huyları değişiyor ilk başlarda çığlık atmaya başladı sürekli bağırarak çığlık atıyordu daha sonra istediği olmayınca kendini ağlatuyor hemde bogulucakmis gibi bı yandan ağlayıp biyandan nefesini kesmeye çalışıyor en son huyu da ağlama krizleri başladı hiçbir sebep yokken onu oyuncak odasına bırakıyorum odadan çıkar çıkmaz ağlama krizleri tutuyor aralik 5 dakikka ağlıyor o derece ona kızarak yaklaştım aniden duruluyor sonra tekrar devam ediyor daha sonra konuşarak anlatmaya çalışıyorum bu defa daha çok herşeye ağlamaya başladı napican bilmiyorum sebepsiz herşeye ağlıyor