Arkadaşlar kızım 26 aylık 5,6 gündür eğitimin içindeyiz. İlk gün felaketti fakat sonrası şükür çabuk alıştı. Gündüzleri hiç kaçak yapmıyordu nerdeyse geceyi bi halledememiştim ki bugün kızım nolduysa ilk güne geri döndü sürekli altına yapıyor 😏 niye böyle oldu ya bu kadar kademe kaydetmişken niye başa dönüş olmuş olabilir. Başına gelen var mı acaba sinirlerim bozuldu nasıl davranacağımı bilemiyorum. Tuvalete oturmayı reddetiyor ve altına yapıyor ısrarla.