Singlemomm Kevser472 benim de 8 ekim 19:22 dogdugu günü saymamasi lazim değil mi zaten yani dogdugunda bir günlük olmuyor ertesi gün o saatte 1 günlük oluyor
Kevser472 Deletedmom_39 evet saymıyor bende oradaki takvim ayarını doğumdan bir gün öncesine ayarlamıştım 🥰
Miniktirtillarim Singlemomm evet dogru canik sonucta ertesi gün 1 günlük oluyor Benim kizimda 10 ekimde dogdu :)
Singlemomm Kevser472 16 ekim sizinki benim 17 ekim yani hesaplama sitelerinden de baktım 2 tarih arasindaki gün sayısı yazarak :)