T-annesi Oğlum 2 buçuk aylık , 5 gündür kaka yapmadı doktor 5 güne kadar normal dedi ama bügün 6. gün ve hala haber yok. Sizin de başınıza geldi mi ? İlaç falan mı veriliyor bu durumda?
Muk T-annesi bize doktorumuz 1.ay muayenesinde kabızlık başlayabilir. 10 gün kaka yapmayabilir. 10 günü geçerse gelin demişti.
Deletedmom_39 T-annesi aynı durumdaydık canım mamasına 1 kaşık zeytinyağ koydum geçmedi, 1 kaşık su verdim geçmedi, en sonunda doktor fitil verdi yarım fitili sokar sokmaz söküldü bebişim
_anne_ T-annesi aynı durum bizdede var 9 gün yapmamıştı doktora getirdik lavman yaptı sonra 2 gün yaptı ama şuan 5 gündür yine yapmıyor
aliaras_2022 T-annesi zeytinyağı ile masaj yapın sırtına karnına bacaklarına utip çekin yağlarken hareket ettirin Allahın izniyle yapar
Deletedmom_39 _anne_ aptamil kullanıyorduk, kabız yapıyormuş 🤦🏻♀️ Bebelaca geçince bitti kabızlığı canım sadece 1 kez fitil verdiğimle kaldım 🥰 yani sende mutlaka kabızlığın kaynağını bul
_anne_ Deletedmom_39 Bizde aptamil kullanıyorduk mamayı bırakmıştı ben yinede hipp aldım onuda çok nadir içiyor. Benden kaynaklanıyor olabilir mi acaba
Deletedmom_39 _anne_ anne sütünden kabız olmaz canım bol bol masaj yap, egzersiz yap YouTubeda var videolar. Sürekli yatan hareketsiz bebeklerde kabız olur
Nefess15 Deletedmom_39 benım kızımda aksine cok hareketli fakat anne sütü almasına ragmen 5 gündür kakasını yapmıyor 🫣🤣
_anne_ Deletedmom_39 Masajını da yapıyorum hareketli bir çocuk aslında ama neden böyle oluyor anlamıyorum çok teşekkür ederim bilgilerin için
Esra255 T-annesi Benim bebişte bugün 39 günlük. 5 gün oldu benim ki de yapmadı daha. Doktora götürdüm kanları temiz çıktı ve kabız değil sadece anne sütü aldığı için 10 güne kadar normal dedi. Geçen sefer de 7. Günde yaptı kakasını. Sancı çekiyor mu sizin bebiş
Eflinveannesi_1 T-annesi biz başından beri böyleyiz haftada bir falan yapıyor zeytin yağı falan da veriyoruz