Acemi_anne Oğlum 5 ay 18 günlük iki gündür çok kötü öksürüyor ne yapacağımı bilmiyorum sidefer Demir ilacı veriyorum Onu da buzdolabında saklıyorum ondan da olmuş olabilir bi önerisi olan varmı ne iyi gelir öksürüğe 😭😭😭
Aybars22 Acemi_anne bende sidefer veriyorum ama oda sıcaklığında dolaba koymuyorum. Öksürük içinde prospan bitkisel şurup vermişti drumuz o iyi gelmişti ama sen yinede Dr gotur bence belki başka bişey verir. Birde ıhlamur verebilirsin
Acemi_anne Kuzumveben evet birde ılık su veriyordum ardına nasıl oda sıcaklığına getiricem ki bekletcemmi dışarda
Kuzumveben Kuzumveben direk buzdolabindan ciktigi gibi demir ilaci olsun normal surup olsun verilmes az disarida beklesin o sekilde verirsin bende oyle yapiyorum gozlemle bakalim oksurugunu gecmezse doktora gidin tabi ilerlemesin