Kızlar 5 aylık bebeğim. Evde oyalayamıyorum. Gerçi dışardada durmuyo ama en azından markete gidip gelinir mi bu havada. 5 dklık mesafe geçenlerde hasta olmuştu yine olur diye korkuyorum ama evdede çıldırtıyo beni her dk kucakta. Biraz arabasında oyalansın diye düşünüyorum. Acaba çıkartabilir miyim hasta mı olur