Artik diyecek söz bulamıyorum bu ne oldugu belirsiz insanlar ülkemize geldi geleli bu tür olaylar hic bitmiyo bomba patlatan,kafa kesen, taciz edip fotograf çeken daha zibilyon tanesi din kardeşi adı altında bunların yapmadığı kalmadi kendi memleketimizde neden korkarak geziyoruz? daha neler gelecek başımıza neler yaşıcaz bakalım