Gaye101 adetim geçti bir haftadır hala olmadım ama hiç de test yapmadım arada acaba mı diyorum sonra amaaaaan olursa olur ama olmaz korunuyorum diyorum, evde test olsa yapardım ama gidip alacak kadar kafama takmıyorum 😁 mevsim geçişlerinde genelde gecikme olur yaz başı da on gün onbeş gün geciktiğim oldu