Bebisler 17 aylik kızım var . emdiği için gece uykusunu çok bölüyor saat başı kalkiyo ve sabahları da çok yemiyo sütten kesmeyim dedim . Önce azaltarak başlamak istedim ama olmadı sürekli aklindayfi bende bı anda bıraktırdım . Sanki uykusu düzeldi gibi ama bu seferde sol gogusum şiş gibi geliyo elime ne yapmam lazım . Sagmali miyim . Yoksa böyle şeyler olması normal midir . Doktora mi gitmeliyim başına gelen fikir verebilir misiniz 😟