4 gün önce normal doğum yaptım. Herkes belini bağla sarkar vs deyip duruyor ama araştırmalarım sonucu ilk önce vücudun kendini toparlamasi gerekiyor rahim hala yukarda bir baskı yapıp zorlamak istemiyorum vücudumu sizler neler yaptınız öneriniz var mı anneler?