Burcu35 6 aydır adet olmuyordum ve koca yaz beklediğim tatile birazdan yola çıkıcaz ve ben adet oldum. Emzirdiğim için geciktirici kullanamıyorum. Tampon dışında önerebileceğiniz birşey var mı? Ağlamak istiyorummmm
Sevgi1 Burcu35 ztn hava soğuk ya denize bı iki kere girilir belki üzülme daha iyi rahatlarsın nereye gidoyorsunuz tatile
1mom1baby Burcu35 google dan tarçın tarifine bakabilirsin adeti kesiyormus ama nasıl yapıldığını bilmiyorum
Burcu35 Sevgi1 Didime gidiyoruz zaten biz ayarlarkende hava sıcaktı gayet böyle değildi. Çölde kutup ayısıyla karşılaşan o bedevi benim ☹️
Farahzeynep Tampon çözüm, geciktirici haplar var ama onlar olduysanız fayda etmez. 🤦🏻♀️ Zaten hep böyle, ben de 1 sene önceden Aydın’a yazlığa gitme planı yapmıştım yolda hasta oldum 🤦🏻♀️
Burcu35 Farahzeynep 6 aydır yoksun işte ne geldin yani şimdi. Bi kere daha böyle olmuştu sonra adet olmamıştım yine inşallah öyledir ☹️☹️