3yasakadarsifirekran Kızlar dün arkadaşıma gittik oturmaya 2 bucuk yaşında kızı var oğlum 11 aylık yürüyor hep kızın peşinde dolaştı saçını falan çekti kız hiç tepki vermedi ağlamadı vs bana hiç normal gelmedi sizce ?
-Cedric 3yasakadarsifirekran her çocuğun yapısı farklı. Kimisi elini değdirse ağlar, kimisi oyuncak fırlatır yine oynamaya devam eder ağlamaz. Size normal gelmeyen davranışı çocuğun ağlamıyor olması mı ?
BihterZiyagil_ 3yasakadarsifirekran sakın bir çocuk demekki birde bebek ya o yüzden tepki vermemiştir
MinnakvLiva Dayımın kızıda öyle, kızım tokat atıp saçını çekiyor sadece susup köşeye sindi zaten üzülmüştüm daha çok çok üzüldüm😩
3yasakadarsifirekran MinnakvLiva bu hiç saçı çekilmemiş gibi devam etti oynamasına şaşırdım üzüldüm de
3yasakadarsifirekran MinnakvLiva evet işte öyle olması tuhafıma gitti bu aktivite masaları varya onda oynuyordu kız oğlumda gidip saçlarına yapıştı kız hala masadakilerle ilgilendi