Kızlar kizımda 7 8ci ayindan beri göz kanalı tıkanıkligi vardı aalinda yeni dogdugunda boyle akıntı olmustu krem kullanmistim gecmisti belki ta zamandan beri vardi gittik doktora masaj yap kompres yap ama hicbirsekilde gozlerine masaj yaptirmiyo elletmiyo elimi cekiyor krem kullandık ama fayda etmedi sisiyo iltihap akitiyor sonra bidaha sisiyo buaralar gozlerinin diplerinde minik minik sivilce gibi seyler cikti v3 kasiniyor galiba bebisleriniz varmiydi varsa nasil geciridniz evde lutfen yardimci olun